12 dagar kvar tills jag åker, shit.

shit och fy, jag förstår nästan inte att jag verkligen ska åka!
Om jag tänker på det så dör jag, får sån där klump i magen..
herregud hur ska det här gå alltså :S
USSSSSSSSSSSSSSSH

Jag vill vill vill verkligen! men nu när det väl gäller så blir jag sådär tveksam.
Det är ändå ett år jag ska vara borta, och kommer bara att hälsa på en gång i November,
och sen kanske vi åker till Thailand i Januari igen och då träffar jag ju alla, men det e liksom nästan ett halvår
jag är borta innan jag kommer hem, oj oj!

men aya, jag måste göra det här nu är biljetten bokad och betald det är bara att åka sen när jag väl vant mig kommer jag nog vara glad att jag åkte! :) är trött på Sverige alltsååååå...

adjöööööö <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gutt att du kommer hem om vi ska till Thailand för den här gången ska vi med och då blir det fest i två veckor och vi SKA rida elefant gumman ;) puss

2009-06-15 @ 15:11:17
Postat av: Angelica

HAHAHA tack, fan vi måste rida elefant dåå! <3

så jäkla kul alltså, ! längtar redan !! puss på diiig <3

2009-06-22 @ 13:41:23
URL: http://bbubblans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0