Nu är det nästan bestämt, JIPPI!

...Att jag ska åka som Aupair till Spanien, Madrid.
Till en familj som verkar jätte bra.

Mamma: Ana Lopez Gonzalez
Barn: Andrea 8år  y Sergio 2år :)

Har pratat med deras nuvarande Aupair Sarah från Frankrike, JAG DOG! haha hatar att prata på ett annat språk speciellt på telefon när man inte kan använda kroppsspråk =P Vi pratade engelska men ändå, jag är fan inte bra på det. Fast konstigt nog gick det ändå rätt bra...

Mamman Ana ringde min spanska lärare (referens) och det varkade ha gått skit bra...

MEN SENDÅ =0 så fick jag prata med  Ana på telefon och värst av allt var att hon inte förstog engelska över huvud taget.Jag tyckte bara det var jobbigt att prata Engelska och så blev jag tvungen att prata spanska, ännu värre. MEn det gick också rätt bra ändåååå. men har nog aldrig varit så nervös förut alltså! FY.

Så idag pratade vi om resor och flygplan... Det lär väl bli någongång mellan 23-27 Juli jag åker, och i Augusti ska vi åka till Alicante, ett mer "utlandsställe" i spanien, semester två veckor. Ana skulle hyra något hus där :) hihi ska blir roligt. hoppas verkligen att det här blir av alltså =) vill verkligen lära mig spanska haha, men om jag nu åker så stnnar jag i ett år troligtvis :)

så nu vet ni det hehe PUSSS


Kommentarer
Postat av: karine

fyfan va spännande :D wöööhöööö hoppas det blir av angelikus :D lycka till med allting =)

2009-06-06 @ 14:24:33
URL: http://kariiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0