Så jävla bra vecka!

HAr haft så jäkla kul alltså!
från Måndag til SÖndag, även om söndagen bara var bilåkning så njöt jag av att få sova ut i bilen.
så här mycket brukar jag inte festa om man räknar i studenveckan i den här midsommarhelgen från Torsd till lördag :)
riktigt kul, sen bada vi i det där iskalla havet, tvingade i oss. Badar ju inte ens i poolen med 23 grader så badar jag är med typ 23 minus grader jaa, tvingas man så tvingas man..

Kommer saknar alla fy fasiken, nu har jag ångest på rikgtigt känner att jag inte vill åk afrån det här roligaa lovet i sverige..
men "tvings man så tvingas man" haha ännu en gång. ne men har ju bokat och betalt så kan inte gör så mycket åt det.

men nu måste jag sola och sen ska jag försöka bada också alla mina kusiner badar ju så måste ju också klara av det haha.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0