helgeeen super!

Sååå jääkla rolig helg helt oförväntat blev den bara skit kul!
jag älskar sånt, hade inte tänkt göra ett skit sen blev jag uuttråkad så
skulle alla ändå gå ut, så hmm. varför inte? jag hände väl med då, och
tur det annars hade jag missat en hel del! så i fredas var vi ganska sega kom hem vid 7
jag vakna inte förrns 3 men maria vakna innan och fick stå ut med mitt snarkande! haha

I lördas åkte vi till marias förra klasskompis och satt där ett tag och sen
vidare en sväng. Så vi kom hem till farmor vid 6 ungefär och hon vakna och
tänkte att snart ska man ju gå upp, hon vandrade runt där och var seg
medan jag o maria hade garvattacker för ingenting sen somna vi PANG.
och hon fick ligga ytterst och jag putta tydligen ut henne hela tiden och klängde
på henne, märkt einte att hon skällde ut mig typ 500 gånger...

Alexandra och Maria mina grodlår! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0