Jag älskar

allla mina vänner sååå jävla mycket, ville bara få det sagt.

Alexandra och Maria, till er!


"dikten" jag sitter här och hitta på nu får heta "jag älskar"
Jag älskar att vakna med er och äta marias mammas hembakade turkbröd på ballkongen eller i marias säng!
Jag älskar att vara utan er när jag gör i ordning mig för att sedan...
...kunna älska att jag träffar er och festar till 7 varje morgon flera dagar i rad.
Jag älskar att vi alla är så jävla olika fast ändå så himla lika,
Tjorven, Båtsman och skrollan eller  Buttran, Bubblan och blomman?
Jag älskar att prata tre i telefonen med er även om det int ehänder så ofta, men när det händer pratar vi lääänge..
Jag älskar att bakissvulla med er och bara sitta som deghögar med en fet pizza som vi rånat folk för att få råd till.
Jag älskar också att vi kan gaaaarva hela dagarna utan att stanna och komma på så spontana och sjuka saker.
Jag älskar att vi alla slutat bry oss om vad andra tycker och istället ser till att ha skeeeet kul.
JAg älskar att vi lär känna nya människor hela tiden som vi gjort nu väldigt ofta på senaste tiden...
JAg älskar att älska er och jag älskar att ni älskar mig hhaha ... mina bäääääästisar :) puss på er..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0