Jag med en boll!

Är farligt!
Jag och min bror skulle ut och spela fotboll, vet inte ens varför jag hängde med.
Både för hans skull för han saknar fotbollen men även för min för att få lite motion!
Vi spelade ett bra tag det gick ändå rätt bra, bara att jag fick ont i händerna av att fånga hårda bollar...

...Men sen för skojjs skull sa jag:
Du kan ju får bli min tränar och se om jag kan bli duktig på den här skiten.
(han gick in för det och jag ocksåå)

Det första han sa: Spring tre varv runt planen.
När jag hade gjort det var jag DÖD ! jag kasta mig på gräset 2 minuter.
Sen Sa han att jag skulle springa från ena sidan till den andra och ha kontoll på bollen med fötterna.
Det gick ju helt okej.

Men sen säger han att jag ska typ hoppa över bollen med ena foten och skjuta med den andra!
Fattade ingenting, men jag lyckades göra några sånna och samtidigt alltså springa samtidigt med bollen.
HMMM, sen när jag skulle göra en såndär med bener över bollen så ramla jag och började rulla på bollen och PANG!
Så låg jag som en död padda på gruset!

Min bror asgarva och jag både garvar och halv gråter! Skrapa hela foten, handen och kinden!
Fick världens lårkaka och ont i svanskoten. Jag kunde inte röra mig just då. MEn min bror stog där och höll i stolpen ocg garva på! hahah... Medan jag ligger där och blöder på foten! Sen fick han hjälpa mig upp och jag haltade hem..
Så gick den träningen, jag är nog ett hopplöst fall vad gäller fotboll alltså! :P haha..

MEn jag måste ju testa igen då ska jag inte snubbla på boll faan..! :)


Kommentarer
Postat av: kimiko

hahahaha ae fick mig ett gott skratt nu! får en bild av stackars dig där hahaha

2009-05-12 @ 20:02:04
URL: http://kiimiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0