Tågluffa

ÅH , det vill jag verkligen göra.
Det verkar inte vara så dyrt heller, men ska ringa dit någon dag i veckan och titta mer.
Då skulle jag vilka tågluffa till schweitz och Grekland, för att välja tre l'nder, tänkte på spanien också men det skulle bli
att man int ehinner vara på ett ställe så länge typ bara i två dagar och jag vill ändå vara på ett och samma ställe iaf 4-10 dagar. Eftersom resan på tåger ät ungefär två dygn. Men får se hur det blir med det, annars vill jag åka utomlands i sommar med flyg. Bara jag får komma från sverige ett tag! hehe Det ända som hindrar är ju pengarna såklart. Men den som spar den har så det är ju bara att börja spara alla 50 öringar man hittar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0